söndag 10 februari 2013

stora grejer på gång.

Föresten, precis som att egen lägenhet inte räckte, den tredje mars är det faktiskt dags för mitt födelsedagsfirande. Jag fyller 21 och har självklart utlovat en lista till mamma med vad jag helst av allt skulle vilja hitta i pakethögen:

Vi börjar med världens bästa tavla från Anthony Buttills fantasi som egentligen förklarar det mesta jag känner på ett busenkelt sätt. Det vore drömmen att få hänga den på en av tjugokvadratarens fyra väggar. Den finns att införskaffa här.

Vi hoppar raskt vidare till önskning nummer två: presentkort efter presentkort efter presentkort, helst av allt på något billigare varuhus där man kan införskaffa det mesta till sin bostad utan att det kanske behöver kosta hela plånkans tyngd.


Därefter så finns det nog bara en sak kvar att önska sig: PUND. Stora buntar brittiska sedlar att därefter förvara i den där gula plastpåsen från Forex som åker med mig och mamma till London. Vi planerar en resa till våren och jag planerar att hitta massa skatter till min lilla nya upphittade & tursamma koja.








Inga kommentarer: